[Ubuntu-cat] Impressores Brother, compatibilitat

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
div jul 29 09:39:03 UTC 2022

Bon dia.
Sóc de Festa Major. Ara esmorzo.
Després us explicaré ben explicat això del tambor i quelcom més.
Com a bon tècnic d'impressió he canviat mils de tambors  ;)

--
 Enviado con Tutanota, disfruta del correo seguro y sin publicidad.

29 jul 2022, 9:45 por walter.garcia a upf.edu: