[Ubuntu-cat] Problema al actualitzar a 18.04

Paco Rivière paco a riviere.cat
dim des 6 22:07:25 UTC 2022

A veure si em se explicar millor. He de fotos amb el mòbil, per que no puc fer captures.

---- On Mon, 05 Dec 2022 11:52:09 +0100 Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> wrote ---

* Paco Rivière, mailto:paco a riviere.cat [05/12/22 11:39]:

(1a imatge)

Però al clicar l'usuari surt la pantalla:

(2a imatge)

>Quin senyal tens del que disc està corrupte?,
(3a imatge) INCORRECTE

(4a imatge) No es pot continuar i acaba de seguida

(5a imatge) df diu que la particio 2 no comença on hauria de començar

>perquè dius que els fitxers estan intactes.

Per que si faig ls veig les meves carpetes

> Les opcions habituals del recovery no m'han ajudat.

Quin error et surt si demanes iniciar en mode recovery?
No es que surti un error, es que no m'en surto.

> Arrencar amb un disc usb tampoc. Vaig a provar amb un CD.
Perquè no pots arrencar des d'usb?

No es que no pugui arrencar, es que no m'ha ajudat.

L'Hospitalet de Llobregat