[Ubuntu-cat] Problema al actualitzar a 18.04

dll des 5 10:52:09 UTC 2022

* Paco Rivière, paco a riviere.cat [05/12/22 11:39]:
> Ha estat al actualitzar el portatil del 16 al 18 que alguna cosa no ha rutllat. Havia mes de 200GB lliures.
>
> Surt la pantalla d'entrada pero en clicar l'usuari salta al mode text i es penja.
> El disc esta corrupte, els arxius semblen intactes, el recovery diu
> que el sistema es el 18.04. Pero no aconsegueixo ni fer fsck ni
> muntar els discs.

Quin senyal tens del que disc està corrupte?, perquè dius que els
fitxers estan intactes.

> Les opcions habituals del recovery no m'han ajudat.

Quin error et surt si demanes iniciar en mode recovery?

> Arrencar amb un disc usb tampoc. Vaig a provar amb un CD.

Perquè no pots arrencar des d'usb?

L'Hospitalet de Llobregat