[Ubuntu-cat] Desaparegut panell lateral

Bernat Marta bernatpmartas a gmail.com
dim abr 26 10:47:30 UTC 2022

Ubuntu Dock està instal·lat, el veig i el puc fer servir quan vaig a
activitats.

El gnome-shell-extensions, el terminal diu que ja està instal·lat a
l'última versió però, Extensions, no es veu en lloc i si faig una cerca al
menú no surt res, m'envia a cercar al navegador.

Ja aniré provant coses i us comento.

Salut!

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dt., 26
d’abr. 2022 a les 12:27: