[Ubuntu-cat] Desaparegut panell lateral

dim abr 26 10:27:29 UTC 2022

> Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dt., 26
> d’abr. 2022 a les 11:04:
* Bernat Marta, bernatpmartas a gmail.com [26/04/22 11:58]:

> Sí, el que vull és activar Ubuntu dock però no se des de on puc fer-ho.
> Tinc instal·lat l'eina retocs (Gnome tweak tools) i l'editor del Dconf i no
> veig on puc activar-lo. A paràmetres en, aparença, surt com si estes
> funcionant i no hi ha cap botó per activar o desactivar.
>
> Al Dconf editor hi ha molts botons per activar o desactivar però no
> m'atreveixo a tocar res. Si sabeu on es pot activar...

Has instal·lat l'aplicació que mencionava? És la que et permet
gestionar les extensions (activar/desactivar). L'Ubuntu Dock hauria
d'estar instal·lat, a no ser que en instal·lar el Dash to Dock t'ho
hagués desinstal·lat.

Aquesta aplicació no permet instal·lar extensions, si cal instal·lar
Ubuntu Dock ja mirarem com fer-ho.

L'Hospitalet de Llobregat