[Ubuntu-cat] Dnie

Carles Pina i Estany carles a pina.cat
dis maig 29 21:17:48 UTC 2021

Hola,

On May/29/2021, Joan Carles wrote:

> Hola!
>
> Bo, en primer lloc, he trigat molt a parlar sobre el que demanava -fa
> temps- del dni electrònic per que seguint instruccions que vaig trobar
> al web

Tinc una curiositat, una mica off-topic.

Jo faig servir el certificat d'idcat.cat (https://idcat.cat). No faig
moltes gestions però mai he trobat a faltar el dnie, que no he
configurat mai.

Hi ha algunes gestions que cal fer amb dnie i no es poden fer amb
idcat.cat? Quines son? per si penso que les puc necessitar en el futur
potser que m'hi posi amb temps!

Amb el idcat.cat que vaig instal·lar em sembla el 2017 mai he tingut
problemes (per gestions del govern català i de l'espanyol). Amb Debian i
Firefox (Firefox instal·lat fora de Debian, però de fet inicialment era
el de Debian)

Gràcies,

--
Carles Pina i Estany