[Ubuntu-cat] Dnie

Santiago Benejam Torres sbenejam a gmail.com
dis maig 29 16:17:47 UTC 2021

No record si ja ho tenia instal·lat per que vaig fer una instal·lació neta
del sistema. Ho vaig tornar a instal·lar quan vaig renovar el DNIe per el
problema que ja no podia renovar els certificats. Amb els paquets per Linux
de la web del DNIe va funcionar tot a la primera.

Missatge de Joan Carles <palimsesto a gmail.com> del dia ds., 29 de maig 2021
a les 17:54: