[Ubuntu-cat] contrasenya HD extern

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
div maig 28 11:41:42 UTC 2021

Gràcies, Ermengol,

No tinc ni idea d'això d'aixecar una màquina virtual, ni sé què és un
Virtual Box, però estic disposat a aprendre-ho. L'acabo d'instal·lar des de
l'Ubuntu software i ara que he de fer?
[image: imatge.png]

Salutacions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Ermengol Bota <ermengol a gmail.com> del dia dj., 27 de maig 2021
a les 22:18: