[Ubuntu-cat] flash

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dll maig 17 18:32:51 UTC 2021

Moltes gràcies, Orestes i Walter.
No instal·lo el flash.

Salutacions,

Joan Inglada

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dl., 17 de
maig 2021 a les 17:43: