[Ubuntu-cat] flash

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dll maig 17 15:43:30 UTC 2021

* Joan Inglada Roig, joan.inglada a gmail.com [17/05/21 13:44]:
> He necessitat entrar a http://www.elpescador.cat/ i em diu: "Aquesta pàgina
> web requereix del visualitzador flash [descarregar]
> <http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW>
> "
> Clico descarregar i em trobo això: QSince Adobe no longer supports Flash
> Player after December 31, 2020 and blocked Flash content from running in
> Flash Player beginning January 12, 2021, Adobe strongly recommends all
> users immediately uninstall Flash Player to help protect their systems."
> [...]

Penso que no és recomanable avui en dia que les pàgines web facin
servir el Flash. Està ple de vulnerabilitats sense arreglar. Per
aquesta raó ja tampoc no és distribueix als dipòsits de programari.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat