[Ubuntu-cat] grub mort

Albert Farreras albert a farreras.cat
dij maig 13 06:12:36 UTC 2021

Si no funciona es poden intentar altres coses, però en aquest cas cal
> muntar el sistema a un "chroot" i executar unes ordres per
> reinstal·lar el grub. Si funciona el boot-repair, és més fàcil.
>
> Gràcies per la resposta Walter. El cas és que la cosa no ha funcionat.
Encara pitjor :-( ara el Win ha detectat que el sistema estava inestable
s'ha autoreparat, aquestes coses que fa, i si abans amb el supergrub en un
usb podia arrencar el win ara ni això. La partició ext4 on estava l'ubuntu
ni arrenca... amb un mint que tenia en usb he arrencat i mirat amb gparted
les particions i no em dona cap error al accedir als disc. De fet el disc
amb l'ubuntu que sospito ha estat la font del problema el veu bé. No he
entrat en més detall que era tard. Pero avui sóc a l'oficina ja que no puc
teletreballar... casun tot !! :-(

Salutacions,

--
Albert F.