[Ubuntu-cat] actualització de la versió 19 a la 20.04

cubells vicent a vcubells.net
dll mar 1 15:41:56 UTC 2021

El 1/3/21 a les 13:28, Joan Inglada Roig ha escrit:

> Salutacions
> Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat
> des d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari
> maliciós.
>

> Missatge de cubells <vicent a vcubells.net <mailto:vicent a vcubells.net>>
> del dia dl., 1 de març 2021 a les 11:17:
>
>     El 1/3/21 a les 10:43, SiscoGarcia ha escrit:
>     >
>     > Missatge de Joan Inglada Roig <joan.inglada a gmail.com
>     <mailto:joan.inglada a gmail.com>
>     > <mailto:joan.inglada a gmail.com <mailto:joan.inglada a gmail.com>>>
> [...]

Si és disco la que tens, com diu en Walter, passa primer per eoan.

Per tant, canvia els sources.list a quelcom semblant:

deb http://old-releases.ubuntu.com/ubuntu/ eoan main restricted universe
multiverse

i fes l'actualització que t'he dit

$ sudo apt update

$ sudo apt dist-upgrade

$ sudo apt full-upgrade

I quan acabes, fas el pas de eoan a focal.

Depén del que tingues instal·lat i la teva connexió, però amb una hora o
has fet.

--
Atentament, cubells.