[Ubuntu-cat] actualització de la versió 19 a la 20.04

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dll mar 1 12:28:46 UTC 2021

Salutacions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de cubells <vicent a vcubells.net> del dia dl., 1 de març 2021 a les
11:17:

> El 1/3/21 a les 10:43, SiscoGarcia ha escrit:

> 10:38:

> canvia eoan per focal a /etc/apt/sources.list

Vicent, potser volies dir que canvïi "disco" per "eoan"?