[Ubuntu-cat] Amb ubuntu 20.04.1 Lts no sona

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
div gen 22 20:04:49 UTC 2021

De la mateixa versió des de el Terminal:
Sudo apt-get update
--
 Enviat de forma segura amb Tutanota. Demana la teva bústia de correu xifrat sense anuncis:
 https://tutanota.com

22 de gen. de 2021, 20:53 per corverd a gmail.com: