[Ubuntu-cat] Amb ubuntu 20.04.1 Lts no sona

Corverd corverd a gmail.com
div gen 22 19:53:44 UTC 2021

Com que aquest fil no ha tingut més respostes, i continuo sense tenir
so; i una cosa que no havia anomenat, però la imatge de l'escriptori
sempre està corrompuda mitjançant uns petits quadrets que apareixen en
files i columnes, (no li he donat massa importància ja que el sistema
funciona en general i les aplicacions van bé... però en algunes
arrencades ocasionals les finestres flipen en colors i si les
arrosegues, distorsionen tota la pantalla...i s'ha de reiniciar, per
poder treballar.

En fi penso que seria bo fer una actualització completa si és possible.
Es pot fer un update de la mateixa versió? Com?

Gràcies

El 14/11/20 a les 12:16, Cor Verd ha escrit: