[Ubuntu-cat] Traducció a la Ubuntu 20.10 de GTK 3.24 - la versió no es correspon a upstream

div gen 22 14:50:04 UTC 2021

* Jordi Mas, jmas a softcatala.org [22/01/21 15:45]:
> Gràcies David
>
> Només un aclariment: no és tracta d'una cadena, sinó de dotzenes de
> cadenes. Penseu que a part d'errades corregides que són bastantes, hem
> treballat també en adaptar-ho als nous diacrítics (dóna->dona, vés->ves,
> etc). Podem fer el diff i implementar els canvis a mà però jo seria
> partidari d'una re-importació.

Sí, jo tampoc no soc partidari de fer traduccions a mà d'aquests
paquets amb projecte "upstream", a veure si ens fan cas i miren
d'importar-los correctament.

L'Hospitalet de Llobregat