[Ubuntu-cat] [equip] Fw: Ubica't al Mapa d'actors del PEMB

Rafael Carreras rcarreras a pm.me
dic gen 20 08:13:00 UTC 2021

Bon dia equip.

M'han enviat aquesta carta del pla estratègic metropolità de Barcelona, on ens conviden a participar d'un procés de millora de l'àrea metropolitana, apuntant-nos en una llista i ens enviarien convocatòries d'actes i reunions que ens haurien d'interessar.
La poca informació que ofereixen m'ha semblat malament, però potser a algú de l'equip li pot interessar participar-hi.

Salut!

Rafael Carreras
http://rcarreras.caliu.cat