[Ubuntu-cat] Instal·lar ubuntu en partició

Miki mikcat a gmail.com
dic gen 20 04:26:43 UTC 2021

Bones,

Jo et recomanaria fer servir alguna eina de rescat que per això són.

Si t'arrencar algun ubuntu, et pots instal·lar aquesta aplicació i veure si
t'ho soluciona.
https://help.ubuntu.com/community/Boot-Repair

Si no pots ni arrencar o amb el boot repair no ho acabes de tenir clar,
prova amb aquest
https://www.supergrubdisk.org/wizard-restore-grub-with-super-grub2-disk/

Si més no podràs  veure què tens, què detecten, i què hi ha a cada lloc
abans d'actuar.

I com diuen els companys, backup backup backup

Salut!
Miki

Missatge de Corverd <corverd a gmail.com> del dia dt., 19 de gen. 2021 a les
20:03: