[Ubuntu-cat] PC del 2008 amb Nvidia, distro lleugera però que es penja

Guillem Abril guillem.abril a protonmail.com
div gen 1 12:01:52 UTC 2021

Estic totalment d'acord amb això que dius. Si fóssim consumidors responsables i optéssim per compres ètiques i d'acord amb els valors que defensem, segurament, ens trobaríem en un altre entorn socioeconòmic.

Prenc nota respecte del comandament i dels enllaços. Ja us diré que em surt.

Moltes gràcies,

Guillem

Enviat des de ProtonMail mòbil

-------- Missatge Original --------
A 1 gen. 2021, 12:49, Pedro va escriure: