[Ubuntu-cat] instalar ubuntu server

Ermengol Bota ermengol a gmail.com
dll feb 15 00:11:22 UTC 2021

M'agafes despistat però això no és el final de l'instal·lació? Sí apretes
enter no t'apareix el login?
Sinó pots provar de canviar de terminal apretant ctrl+alt+f2 (O f3 ...) a
veure que surt. Aquesta pantalla que mostra l'instal·lació és el primer
terminal, que hi pots tornar amb ctrl+alt+F1

*Ermengol*

El ds., 13 de febr. 2021, 9:22 a. m., Albert Farreras <albert a albertfa.net>
va escriure: