[Ubuntu-cat] instalar ubuntu server

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dis feb 13 12:36:36 UTC 2021

Missatge de Albert Farreras <albert a albertfa.net> del dia ds., 13 de febr.
2021 a les 9:22:

> Bon dia,
> M'han deixat  un HP prodesk per fer unes probes de xarxa. Li vull
> instal·lar l'ubuntu server, pero no es deixa... ara feia anys que no feia
> coses d'aquestes. Imagino que és un tema de la UEFI, no? Us adjunto una
> imatge d'on s'atura. Algú sap com continuar?
>
> Gràcies !
>
> --
> Albert F.

Surt algun error? Perquè aquí només veig informació relativa a les claus
SSH.

Salut,

Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - https://z.tomi.cat/pgp
Telegram: t.me/tmallafre
protonmail: tmallafre a pm.me

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.