[Ubuntu-cat] Dnie

Joan Carles palimsesto a gmail.com
diu feb 7 10:36:13 UTC 2021

Bon dia!

Jo faig servir al pc la 18.04 per això he mirat al web, com
instal·lar-lo en aquesta versió.
Justament vaig renovar les claus el mes passat al renovar documentació a
la Policía. Com dius a la màquina que hi ha a comissaria vaig renovar-lo.
Si parles del fitxer RSA, també vaig baixar-lo fa poc i no crec que hagi
caducat.
Al lector quan faig pcsc_scan surten un munt de dades, però enlloc posa
que trobe res caducat
No sé són sèries hexadecimals que no sé ben be el que diuen.
Paciència llavors...
Sobre l'error que comento de pkcs, que podria ser?

Ja direu.
I gràcies per respondre tan aviat.

Salutacions

El 7/2/21 a les 11:23, melonett ha escrit:

--
Salutacions

Joan Carles

Linux user #324917#