[Ubuntu-cat] Dnie

melonett melonett a yahoo.es
diu feb 7 10:23:44 UTC 2021

     Hola,

     Jo fa poc que ho he estat provant i després de mirar alguns
tutorials, simplement amb el que posa al web de la policia funciona
perfectament. Costa una mica de trobar, però has de descarregar el
programari per la versió 20 d'ubuntu ( o la corresponent amb la teva, no
se quina versió utilitzes ).

     El que em vaig trobar però, és que les claus del dnie havíen
caducat, i donava un error gens aclaridor. Les has d'activar en la
màquina que hi ha a la comissaria, i a més han de ser vàlides, cada 2
anys cal renovar-les, i m'havíen caducat a l'agost.

     Amb el lector, si dius que el reconeix el sistema, pots consultar
la validesa dels certificats.

     Salut!!