[Ubuntu-cat] Com passar arguments a un arxiu LaTeX

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
div abr 30 09:03:10 UTC 2021

@ Gràcies Giorgio, és que ho vull passar sense tocar el codi, com diu el
@Walter, amb una ordre.
Per que tinc 4 versions del mateix document, dos amb article i dos amb
beamer, amb solucions i sense.
I a més que cada una creui un pdf amb un nom diferent.
Això ho permet LaTeXila amb Munta | Manage Build Tools | + (Afegeix) |
Personal Build Tools, que permet afegir botons al menú per a cada opció,
molt més còmode que canviar el codi cada cop.
La solució teòrica és la del Walter, però no funciona per que -intueixo -
LaTeXila utilitza l'opció -usepretex=-synctex=1 per sincronitzar el
visualitzador. I no està documentat.
Si intento utilitzar -usepretex latemk es queixa, -imagino- per que ja ha
utiltzat la opció -usepretex
Aconsegueixo que creii el pdf correcte amb l'opció
-jobname=$shortnameVERSIO i que
latemk no es quexi afegint la meva opció així: -"synctex=1\def\activitat{1}"
-intueixo- que aquesta opció la posa LaTaXila dintre de -usepretex,
per que el seu efecte és el mateix que -usepretex=synctex=1 al terminal,
però el problema és que latexmk no passa mai la meva opció \def\activitat{1}
i els documents no saben mai quina és l'opció que he demanat.

No trobo cap documentació de LaTeXila i no descarto utilitzar un altre
programa.
El que intento és a partir d'un sol arxiu tex obtenir totes les versions
amb una sola tecla, sense tocar el codi.
D'aquesta forma no haver de mantenir 4 versions de cada document per a cada
Tema.

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dv., 30
d’abr. 2021 a les 8:29: