[Ubuntu-cat] Com passar arguments a un arxiu LaTeX

div abr 30 06:29:05 UTC 2021

* Paco Rivière, web a pacoriviere.cat [29/04/21 20:12]:
> Bon dia,
> Intento passar una variable a un document LaTeX per fer dues versions a
> partir del mateix arxiu, una amb solucions i una altre no.
>
> Utilitzo LaTeXila, latexmk i la opció -usepretex però em dóna aquest error.
> Latexmk: -usepretex=\def\activitat{1} bad option
>
> Latexmk: Bad options specified
>
> Teniu alguna idea?

A veure això et funciona:

-pretex="\def\activitat{1}" -usepretex "nom_del_fitxer_latex"

Jo estic fent servir una llibreria del paquet estadístic R que es diu R
exams i em sembla una meravella, totalment integrat amb LaTeX, R
Markdown o Sweave, i genera sortida en PDF o  Moodle (i molts altres
gestors de continguts semblants). És per generar proves i exàmens de
matemàtiques o estadística, però hi ha gent que també el fa servir per
camps sense contingut matemàtic. Té una corba d'aprenentatge
molt costeruda, però crec que és la solució de futur.

L'Hospitalet de Llobregat