[Ubuntu-cat] Conexiu com funciona ZIP?

T.Collons t.collons a gmail.com
dij abr 8 15:20:43 UTC 2021

Moltes Gracies Arnau

Aquest cap de setmana mi posaré.

El 7/4/21 a les 20:15, Arnau Carreras Carreras ha escrit:

--

Pere

t.collons a gmail.com <mailto:sesmorralles a gmail.com>

<https://www.google.com/>

------------------------------------

AVIS LEGAL

Nota de confidencialitat: Aquest missatge podria contenir missatges
d'empresa i altre informació confidencial tutelada per les lleis de
Europea i altres estats, Si Vostè el rep per error o sense ser una de
les persones esmenades a la capçalera, haurà de destruir-lo sense
copiar-lo ni revelar-l'ho o qualsevol altre acció relacionada amb el
contingut del missatge i notificar-ho per correu electrònic a l'emissor
del missatge.

Les persones o entitats que incompleixin els deures de confidencialitat
podran ésser perseguides davant dels Tribunals de Justícia sota l'empar
de la legislació civil, penal i administrativa nacional i internacional.

Gracies per la seva cooperació.

------------------------------------

LEGAL NOTICE

Confidentiality notice: This mail may include business and other
confidential information protected under the laws of and other
territories. if you are not one of the intended recipients of the
message, you are legally obliged to delete the message content.
Furthermore, you are kindly requested to report immediately the incident
to the sender.

Breach of confidentiality duties is a serious criminal offence in and
other territories. Offenders shall be legally prosecuted worldwide.

Thank you for your cooperation.