[Ubuntu-cat] Conexiu com funciona ZIP?

Arnau Carreras Carreras arnaucarreras a gmail.com
dic abr 7 18:15:52 UTC 2021

Hola,

Replicant aquest escenari amb un .epub afegint-li un directori content.opf/
buit, he pogut esborrar aquest (sense esborrar el *fitxer* content.opf) amb zip
-d:

$ zip -d llibre.epub content.opf/
deleting: content.opf/

Tornant a llistar els continguts amb unzip -l llibre.epub veig el fitxer
content.opf original sense el directori content.opf/.