[Ubuntu-cat] Multifunció HP

Joan Carles palimsesto a gmail.com
div oct 16 11:48:36 UTC 2020

Hola!
Doncs, ni idea per on anar....

El 15/10/20 a les 16:30, cubells ha escrit:
> El 15/10/20 a les 16:20, Joan Carles ha escrit:
>
> has d'executar des de finestra de comandaments
>
> sudo hp-setup

Surt això:

  sudo hp-setup
[sudo] contrasenya per a palimsesto:

HP Linux Imaging and Printing System (ver. 3.20.9)
Printer/Fax Setup Utility ver. 9.0

Copyright (c) 2001-15 HP Development Company, LP
This software comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
This is free software, and you are welcome to distribute it
under certain conditions. See COPYING file for more details.

error: No module named 'PyQt4'
palimsesto a palimsestoPC:~$ ^C

Què cal fer ara?

Entrant, sí tinc una impressora petita a l'angle superior dret, i al
panell d'aplicacions tinc Hptoolbox, que clique i no fa res. i d'altres
icones d'HP, com FaxAdress, FaxUtility (Encara existeix el Fax
(Increïble)), bo i una icona anomenada hp-uiscan (amb icona
d'impressora) que no sé que fa i totes quan clique no fan res.

Només clicant sobre la impressora que deia de l'angle esquerra, treu un
menú contextual on apareix Hp Device Manager però no respon quan clique.

Doncs no sé què fer....

--
Salutacions

Joan Carles