[Ubuntu-cat] Multifunció HP

cubells vicent a vcubells.net
dij oct 15 14:30:22 UTC 2020

El 15/10/20 a les 16:20, Joan Carles ha escrit:
> Hola!
> Doncs, aquí està el tema, com ho faig?, jo he mirat des de synaptic i el
> tinc (hplip volia dir) instal·lat però quan prove no rutlla. Alguna cosa
> m'he deixat, però no sé quina. Ara sóc a la feina, i no puc mirar-m'ho.
> De tota manera sembla que tot el sidral que vaig muntar al meu pc
> d'instal·lar una versió diferent del hplip no servia per a res, oi?.
> Pity!

has d'executar des de finestra de comandaments

sudo hp-setup

crec recordar o

sudo hp-setup ip_impressora

Millor aquesta segona.

No ho recorde la veritat.

La qüestió és que una vegada acabat el procés, et demanat instal·lar
l'extensió "privativa" d'HP. Li has de dir que sí.

El que no recorde és si ho vaig fer amb la darrera versió de ca hplip o
de la versió del paquetari d'ubuntu. Crec que la del paquetari.

--
Atentament, cubells.