[Ubuntu-cat] Vídeos de les darreres xerrades

cubells vicent a vcubells.net
diu nov 29 10:51:54 UTC 2020

El 29/11/20 a les 3:04, Pedro ha escrit:
> Com a curiositat, el problema de que cubells perdia la pantalla en la
> xerrada de DjangoSenseCadenes era perquè quan es fa servir
> docker-compose refà les connexions de xarxa probablement degut al
> "bridge" que ha de gestionar docker-compose. I això provoca talls de les
> comunicacions en curs (jitsi i compartir pantalla)
>
> A vegades "no passa", però tinc bastant fitxat aquest problema perquè
> vaig estar ajudant una persona en remot, i cada cop que aixecava el
> docker-compose es tallava la comunicació, i després ho vaig notar jo
> quan havia de fer docker-compose en un jitsi

efectivament.

Però has de tenir en compte que el jitsy al meu ordinador, sobretot si
faig servir el firefox, es talla sense fer servir el docker cada 5
minuts. No sé per què.

Això m'ha causat diversos problemes amb clients perquè la gravació es
torna caótica.

--
Atentament, cubells.