[Ubuntu-cat] Vídeos de les darreres xerrades

Pedro pederindi a gmail.com
diu nov 29 02:04:46 UTC 2020

Com a curiositat, el problema de que cubells perdia la pantalla en la
xerrada de DjangoSenseCadenes era perquè quan es fa servir docker-compose
refà les connexions de xarxa probablement degut al "bridge" que ha de
gestionar docker-compose. I això provoca talls de les comunicacions en curs
(jitsi i compartir pantalla)

A vegades "no passa", però tinc bastant fitxat aquest problema perquè vaig
estar ajudant una persona en remot, i cada cop que aixecava el
docker-compose es tallava la comunicació, i després ho vaig notar jo quan
havia de fer docker-compose en un jitsi