[Ubuntu-cat] Ordinadors docents

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic nov 25 20:18:18 UTC 2020

Missatge de Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> del dia dc., 25 de nov. 2020
a les 18:52:

> Com que no poden arrencar de usb?
> El model està indicat aquí: https://projectes.xtec.cat/edc/docents/
> I entenc que és aquest, que no té CD:
> https://www.tiendalenovo.es/lenovo-thinkbook-14-iil-20sl0022sp
>
> Jo em preguntava si es podria entrar a la BIOS.
>
> Però segons indica aquí:
> https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkbook-series/thinkbook-14-iml/solutions/HT500207
> amb F12 és pot accedir al boot menu, no cal accedir a la BIOS si té
> contrasenya.
>
> Vols dir que no es pot accedir al Menú d'arrencada amb F12?

Em temo que no es pot fer res... m'ho va dir personalment el Joan de
Gràcia. Des de l'equip Linkat només han pogut aconseguir que el CTTI deixés
instal·lar-hi una màquina virtual amb la linkat, això sí és la linkat
20.04, que de moment encara no té publicada la iso.