[Ubuntu-cat] Ordinadors docents

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dic nov 25 17:52:09 UTC 2020

Com que no poden arrencar de usb?
El model està indicat aquí: https://projectes.xtec.cat/edc/docents/
I entenc que és aquest, que no té CD:
https://www.tiendalenovo.es/lenovo-thinkbook-14-iil-20sl0022sp

Jo em preguntava si es podria entrar a la BIOS.

Però segons indica aquí:
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkbook-series/thinkbook-14-iml/solutions/HT500207
amb F12 és pot accedir al boot menu, no cal accedir a la BIOS si té
contrasenya.

Vols dir que no es pot accedir al Menú d'arrencada amb F12?