[Ubuntu-cat] Amb ubuntu 20.04.1 Lts no sona

Cor Verd corverd a gmail.com
dis nov 14 10:52:21 UTC 2020

He seguit les instruccions de
https://www.solvetic.com/tutoriales/article/8401-sin-sonido-ubuntu-solucion/

Ahir vaig fer "pulseaudio start" i es va obrir, avui he agut de fer
sudo apt install pulseaudio

després sudo apt install pavucontrol

alsamixer

F6 per seleccionar la tarja de so

sudo alsa force-reload

tot i que ara me diu no s'ha trobat l'ordre

després venia sudo apt remove --purge alsa-base pulseaudio

i va funcionar...ara NO.

Missatge de Joan J. Gràcia <jjgracia a gmail.com> del dia ds., 14 de nov.
2020 a les 11:26: