[Ubuntu-cat] Touchpad

div maig 29 13:33:30 UTC 2020

* Sergi Gellida, sgellida a gmail.com [29/05/20 11:57]:
> Hola, em vaig comprar un portatil lenovo ara fa unes setmanes i al
> instal·lar ubuntu 20.04 no funciona el Touchpad.
> Amb el Windows si funciona.
> He d'esperar a noves actualitzaciones del kernel ? o puc fer un altra cosa
> per solventar aquest problema ¿?
> Gràcies.
>
> Lenovo IdeaPadS145
>
> Sergi

Sí, sembla un problema que s'està treballant per resoldre. Em sembla
que l'informe d'error correcte és:

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/1861610

D'acord amb aquest informe, hi ha una versió del nucli que l'hauria
d'arreglar i que està pendent que algun el verifiqui.

L'Hospitalet de LLobregat