[Ubuntu-cat] Touchpad

Sergi Gellida sgellida a gmail.com
diu maig 31 18:32:12 UTC 2020

Moltes gràcies.
Tinc instal·lat el Kernel  5.4.0-33-generic #37-Ubuntu SMP Thu May 21
12:53:59 UTC 2020 x86_64 x86_64 x86_64 GNU/Linux

Com em puc enterar quan sortirá un nou kernel i com el instal·lo.
El tema aquest del kernel em ve una mica gran.😉
Gràcies.

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dv., 29 de
maig 2020 a les 15:30: