[Ubuntu-cat] Impressora switch

T.Collons t.collons a gmail.com
diu maig 10 12:14:56 UTC 2020

Hola i perdoneu que hi posi cullerada.

Joan Carles, per el que entenc la adreça IP de la impressora per LAN es
diferent a la resta de la xarxa, o sia la per exemple la impressora te
la IP 10.10.10.X i la teva xarxa on està el pc es 192.168.1.X, si es
així mai trobaràs la impressora.
*<Per cert si la IP no es troba a la mateixa xarxa, vull dir que si no
té el tres primers grups de números iguals no és a la xarxa. Cert?*

El primer que has de fer es posar la IP de la impressora al mateix rang
que el PC. Al manual de la impressora ha de posar com canviar la IP de
la LAN.

Per WIFI segur que es connecta perquè acostuma ha estar sempre amb DHCP
i per això no dona problemes.

Espero haver-te entès i que això t'ajudi.

El 10/5/20 a les 10:04, Joan Carles ha escrit:

--

Pere

t.collons a gmail.com <mailto:sesmorralles a gmail.com>

<https://www.google.com/>

------------------------------------

AVIS LEGAL

Nota de confidencialitat: Aquest missatge podria contenir missatges
d'empresa i altre informació confidencial tutelada per les lleis de
Europea i altres estats, Si Vostè el rep per error o sense ser una de
les persones esmenades a la capçalera, haurà de destruir-lo sense
copiar-lo ni revelar-l'ho o qualsevol altre acció relacionada amb el
contingut del missatge i notificar-ho per correu electrònic a l'emissor
del missatge.

Les persones o entitats que incompleixin els deures de confidencialitat
podran ésser perseguides davant dels Tribunals de Justícia sota l'empar
de la legislació civil, penal i administrativa nacional i internacional.

Gracies per la seva cooperació.

------------------------------------

LEGAL NOTICE

Confidentiality notice: This mail may include business and other
confidential information protected under the laws of and other
territories. if you are not one of the intended recipients of the
message, you are legally obliged to delete the message content.
Furthermore, you are kindly requested to report immediately the incident
to the sender.

Breach of confidentiality duties is a serious criminal offence in and
other territories. Offenders shall be legally prosecuted worldwide.

Thank you for your cooperation.