[Ubuntu-cat] Impressora switch

Joan Carles palimsesto a gmail.com
diu maig 10 17:39:00 UTC 2020

Hola!
Cap problema Pere.
El dubte que tinc al que dius, es que si potser es desconfigurarà la
impressora per l'accés wifi que té, doncs són tres/ quatre  ordinadors
que imprimeixen via wifi i no volia tocar res de la configuració de la
impressora per no desconfigurar als ordinadors que la fen servir.
És aquest opció possible? doncs no ho tinc clar i per això no tocava res
i tractava de detectar impressora abans que tocar configuració.

Gràcies pel teu comentari.

El 10/5/20 a les 14:14, T.Collons ha escrit:

--
Salutacions

Joan Carles

Linux user #324917#