[Ubuntu-cat] [equip] Jornada de treball ubuntaire

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu mar 15 19:44:03 UTC 2020

El 15/3/20 a les 11:56, Walter Garcia-Fontes ha escrit:
> * Rafael Carreras, rcarreras a pm.me [15/03/20 11:32]:

> +1 per la jornada virtual

No sé si podré participar però em sembla bé

+1

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.