[Ubuntu-cat] [equip] Jornada de treball ubuntaire

Rafael Carreras rcarreras a pm.me
dll mar 23 14:13:24 UTC 2020

Molt bé, ubuntaires, ens veurem aquest dissabte a les 10:00 al canal #ubuntu-cat dre Freenode.net per treballar en coses d'Ubuntu, com ara:
* Traduccions
* Feines al web i wiki
* Mapa interactiu de festes a l'OpenStreetMap
* etc.

La jornada serà oficialment de 10 a 18h, amb una pausa per dinar, naturalment.
Si hi teniu algun dubte, si us plau, contacteu amb mi o responeu aquest correu sense vergonya.

Fins aviat!
Salut i Ubuntu!

Rafael Carreras
http://rcarreras.caliu.cat