[Ubuntu-cat] Àrea d'intercanvi

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
diu jun 28 15:34:45 UTC 2020

Una enllaç que tinc desat al respecte (trobo que aporta força informació
sense que es torni excessiva, perquè hi ha moltíssima literatura sobre el
tema) és https://forum.manjaro.org/t/fstab-okay-for-ssd/894 . Evidentment
podeu buscar més informació pel que fa a noatime, relatime, discard i tota
la pesca, si teniu ganes de llegir. I per si us avorriu molt:

https://wiki.debian.org/SSDOptimization
https://deblinux.wordpress.com/linux-ssd-ext4-trim/
http://blog.neutrino.es/es/2013/howto-properly-activate-trim-for-your-ssd-on-linux-fstrim-lvm-and-dmcrypt/
https://sites.google.com/site/easylinuxtipsproject/ssd
http://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?f=191&t=163939
http://mintguide.org/system/323-optimizing-linux-mint-for-the-solid-state-drive-ssd.html

Salut!
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - https://z.tomi.cat/pgp
Telegram: t.me/tmallafre
protonmail: tmallafre a pm.me

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Miki <mikcat a gmail.com> del dia dv., 26 de juny 2020 a les
12:51: