[Ubuntu-cat] Àrea d'intercanvi

Miki mikcat a gmail.com
div jun 26 10:51:03 UTC 2020

Pel que entenc, si comença a paginar el desgast seria pràcticament el
mateix en ambdós casos. Però en kernels i sistemes de fitxers actuals el
rendiment també és similar, així que és més manejable tenir un swapfile
que, per exemple, la pots redimensionar si et cal. Diguem que la diferència
és que si tens un disc ssd no t'aporta cap benefici tenir-la en una
partició.

Missatge de Benjamí Villoslada <benjami a benjami.cat> del dia dv., 26 de
juny 2020 a les 1:06:

>>> https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart