[Ubuntu-cat] records digitals miniDV

T.Collons t.collons a gmail.com
dij jul 23 17:56:38 UTC 2020

Hola company

Mira en aquest enllaç les respostes 2 i 3.

https://duckduckgo.com/?q=convertir+fichers+miniDV+a+mp4+con+ffmpeg&atb=v122-1&ia=web

El 23/7/20 a les 16:35, Albert Farreras ha escrit:
> Bona tarda Eduard, gràcies per la resposta.
>
> La càmara és panasonic. De panoplia per digitalitzar tinc
> varies opcions. Tinc una placa firewire punxada, i també tinc un
> capturadora usb que té entrada AV. La càmera té un socket que
> proporciona una sortida av, i de moment ho estic provant per aquí. La
> càmera pròpiament té una sortida dv, entenc pel teu correu que he de
> poder connectar la càmera directament al firewire amb un cable, si el
> trobo... i llavors capturar amb el dvgrab o el Kino, no?
>
> Aquest mètode no havia contemplat. He anat directament a fer-ho amb la
> [...]

Pere

t.collons a gmail.com <mailto:sesmorralles a gmail.com>

<https://www.google.com/>

------------------------------------

AVIS LEGAL

Nota de confidencialitat: Aquest missatge podria contenir missatges
d'empresa i altre informació confidencial tutelada per les lleis de
Europea i altres estats, Si Vostè el rep per error o sense ser una de
les persones esmenades a la capçalera, haurà de destruir-lo sense
copiar-lo ni revelar-l'ho o qualsevol altre acció relacionada amb el
contingut del missatge i notificar-ho per correu electrònic a l'emissor
del missatge.

Les persones o entitats que incompleixin els deures de confidencialitat
podran ésser perseguides davant dels Tribunals de Justícia sota l'empar
de la legislació civil, penal i administrativa nacional i internacional.

Gracies per la seva cooperació.

------------------------------------

LEGAL NOTICE

Confidentiality notice: This mail may include business and other
confidential information protected under the laws of and other
territories. if you are not one of the intended recipients of the
message, you are legally obliged to delete the message content.
Furthermore, you are kindly requested to report immediately the incident
to the sender.

Breach of confidentiality duties is a serious criminal offence in and
other territories. Offenders shall be legally prosecuted worldwide.

Thank you for your cooperation.