[Ubuntu-cat] records digitals miniDV

Eduard Selma selma a tinet.cat
dij jul 23 21:05:28 UTC 2020

El 23/7/20 a les 16:35, Albert Farreras ha escrit:
> Bona tarda Eduard, gràcies per la resposta.
>
> La càmera és Panasonic. De panòplia per digitalitzar tinc
> varies opcions. Tinc una placa firewire punxada, i també tinc un
> capturadora usb que té entrada AV. La càmera té un socket que
> proporciona una sortida av, i de moment ho estic provant per aquí. La
> càmera pròpiament té una sortida dv, entenc pel teu correu que he de
> poder connectar la càmera directament al firewire amb un cable, si el
> trobo... i llavors capturar amb el dvgrab o el Kino, no?

- Efectivament. La càmera tindrà uns petita sortida Firewire, i la tarja
de l'ordinador una altra. Cal fixar-se en el tipus de sòcols perquè n'hi
ha de diversos tipus, tal com passa amb els USB. Fins ara no he tingut
problema per trobar cables, però potser no són els més populars.

> Aquest mètode no havia contemplat. He anat directament a fer-ho amb la
> sortida AV....

- Sempre t'anirà molt millor capturar-ho directament en digital, per
descomptat.

Espero que tot et vagi bé.

	Salut i codi lliure,

			Eduard Selma