[Ubuntu-cat] Bindofs l l'Agència Tributària catalana

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dij jul 23 13:34:19 UTC 2020

Missatge de SiscoGarcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> del dia dj., 23 de jul.
2020 a les 14:15:

> i espero que em duri molt temps, de fet espero no tornar-hi mai més.
>

> --
> Sisco Garcia gpg 00CE95B1
> http://siscogarcia.wordpress.com
>
> Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
> Ubuntu Registered User #17544
> Linux Registered User #456988
> Membre de la Free Software Foundation #7289 <
> http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>

Tu sí que en saps, Sisco!

Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - https://z.tomi.cat/pgp
Telegram: t.me/tmallafre
protonmail: tmallafre a pm.me

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.