[Ubuntu-cat] Bindofs l l'Agència Tributària catalana

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij jul 23 12:14:48 UTC 2020

Missatge de Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> del dia dj., 23 de jul.
2020 a les 10:53:

> Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dj., 23
> de jul. 2020 a les 9:27:

> Els responsables som tots plegats, i jo el primer, si voleu. Després d'un
> temps fent-lo servir, vaig esborrar el compte i desinstal·lar Whatsapp. Al
> final hi vaig tornar a caure per comoditat; ja sabem que comoditat i
> llibertat són conceptes que no tenen per què coincidir, i al final em
> resulta més fàcil fer-lo servir que no pas la postura militant de "no, no
> en tinc, pots contactar-me per X". El que no és de cap manera acceptable és
> [...]

Doncs jo encara estic en fase "no, no en tinc, pots contactar-me per X", i
espero que em duri molt temps, de fet espero no tornar-hi mai més.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.