[Ubuntu-cat] Bindofs l l'Agència Tributària catalana

dij jul 23 07:27:22 UTC 2020

* SiscoGarcia, sisco.garcia a ubuntu.cat [22/07/20 20:08]:
> les apk i evitar que s'hagi d'anar a la botiga oficial... en el meu cas,
> amb /e/ hi ha aplicacions que no puc fer servir perquè quan demano algú que
> em passi l'apk no la puc fer córrer si no ha estat descarregada de la
> botiga... és demencial.

O aplicacions d'ajuntaments que requereixen els Google Apps per al
GPS. O serveis públics/escoles que fan servir Whatsapp/Facebook per
notificacions.

Jo tinc molta família a l'estranger, i tots han deixat de fer servir
el correu electrònic, sols es comuniquen per Whatsapp/Facebook. Diuen
que el correu electrònic és un mitjà obsolet.

Vinga, puc plorar a l'esquena d'algú/alguna?

L'Hospitalet de Llobregat