[Ubuntu-cat] Bindofs l l'Agència Tributària catalana

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dij jul 23 08:53:00 UTC 2020

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dj., 23 de
jul. 2020 a les 9:27:

> O aplicacions d'ajuntaments que requereixen els Google Apps per al
> GPS. O serveis públics/escoles que fan servir Whatsapp/Facebook per
> notificacions.
>
> Jo tinc molta família a l'estranger, i tots han deixat de fer servir
> el correu electrònic, sols es comuniquen per Whatsapp/Facebook. Diuen
> que el correu electrònic és un mitjà obsolet.
>
> Vinga, puc plorar a l'esquena d'algú/alguna?
>
> --
> Walter Garcia-Fontes
> L'Hospitalet de Llobregat

Els responsables som tots plegats, i jo el primer, si voleu. Després d'un
temps fent-lo servir, vaig esborrar el compte i desinstal·lar Whatsapp. Al
final hi vaig tornar a caure per comoditat; ja sabem que comoditat i
llibertat són conceptes que no tenen per què coincidir, i al final em
resulta més fàcil fer-lo servir que no pas la postura militant de "no, no
en tinc, pots contactar-me per X". El que no és de cap manera acceptable és
que per a la feina, si fas servir maquinari propi, t'obliguin a fer servir
programari no estàndard/obert, i encara menys segons quines pràctiques de
l'administració pública. Però com solia llegir a Twitter quan en tenia,
"disfruten lo votado".

Salut!

Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - https://z.tomi.cat/pgp
Telegram: t.me/tmallafre
protonmail: tmallafre a pm.me

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.