[Ubuntu-cat] Mode de manteniment (era (sense assumpte))

SANCHEZ sanchezcano.manuel a gmail.com
dll jul 20 17:20:05 UTC 2020

No se com, però a l'intentar imprimir per primer cop, el sistema ja ha
buscat la impressora i l'ha instal.lada. Problema resolt.
De tota manera si em suggeriu com trobar el root/superuser password o bé,
si l'haig de crear, us agraeixo la informació.

A reveure.

Cordialment,
Manuel Sánchez
T. 664037307