[Ubuntu-cat] actualització falkon

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dij gen 23 17:31:29 UTC 2020

Ara m'ha aparegut això:

[image: Captura de pantalla de 2020-01-23 18-24-49.png]

Què faig?

Saluta[c]cions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Joan Inglada Roig <joan.inglada a gmail.com> del dia dj., 23 de
gen. 2020 a les 18:11: